czwartek, 24 listopada 2016

Ciemne kolory na jesień - Golden Rose

Często kupowałam kosmetyki bez przemyślenia sprawy, porównania firm czy składów produktów - kierowałam się głównie ceną i wyglądem, a jak wiadomo to bywa złudne. Wszystko jednak się zmienia, tak jak nigdy wcześniej nie wyobrażałam sobie malować paznokci na ciemne kolory a po porodzie mi się odwidziało! Kupiłam śliwkowy, prawie czarny lakier - przepadłam, uwielbiam ciemne paznokcie! Tak samo uwielbiam testować, szukać swoich ulubieńców, którzy w kosmetyczce muszą być obowiązkowo i nie zamienię ich na nic innego. Tak własnie szukając ulubieńców i testując, dałam się przekonać firmie Golden Rose, która na polskim rynku istnieje od kilkunastu lat i bardzo dobrze, że można znaleźć coraz więcej punktów z tymi kosmetykami, bo warto - niska cena, zadowalająca jakość! 

Oto moi ostatni ulubieńcy Golden Rose, pewnie nie ostatni... 
Golden Rose Matte Lipstick Crayon - matowa kredka do ust
Matowa pomadka w kredce to mój ulubieniec ostatnich miesięcy. Na początek zdecydowałam się na kolor nr 8. Coś między zimnym różem, a delikatnym fioletem... ale wybór kolorów jest jednak naprawdę spory, aż 24 różne odcienie od klasycznej czerwieni, przez róże i naturalne odcienie nude, więc każdy znajdzie coś dla siebie! Ja na pewno skuszę się na inne kolory! Trzeba przyznać, że dużym plusem kredki jest to, że szminka jest naprawdę trwała, dobrze napigmentowana i "nie zjada się", więc bez obawy można jeść i pić. Nie jest to jednak kosmetyk na cały dzień. Producent obiecuje, że usta będą nawilżone, dzięki odpowiednim składnikom i witaminie E zawartych w produkcie, jednak nie ma co się oszukiwać - żadne z kosmetyków, które mają być matujące, nie nawilżają. Kredka wysusza usta, ale w porównaniu z innymi szminkami matowymi, nawet tymi z Golden Rose (w klasycznym szminkowym wydaniu) nie jest to bardzo uciążliwe. 

Opakowanie klasyczne - nie powala na kolana, ale nie odstrasza i jest wytrzymałe. Dla mnie jedyny minus jest taki, że musiałam dokupić temperówkę z Golden Rose, bo byłam przekonana, że kredka będzie pasowała do zwykłej temperówki na duże kredki. A nie pasowała... 

Cena około 10 złotych/ 3.5 gramów

Golden Rose eyebrow powder - cień do brwi
Nie wyobrażam sobie, żeby w kosmetyczce mogło zabraknąć kosmetyku do brwi. Dawno temu skusiłam się na korektor do brwi, w opakowaniu podobnym do tuszu do rzęs z firmy Eveline, ale niestety nie spełnia on moich oczekiwań - poza tym używany sam, nie daje efektu, który obiecuje producent. Poszukiwałam więc czegoś więcej i trafiłam na cienie do brwi z Golden Rose - strzał w dziesiątkę! Wybrałam kolor nr 106 - dosyć ciemny brąz, spośród aż 7 różnych odcieni brązów, co jest niewątpliwie wielkim plusem! Każda kobieta znajdzie odcień odpowiedni dla siebie. Cienie są matowe i dobrze napigmentowane, poza tym nie osypują się a ich trwałość jest naprawdę zadowalająca, jak na taką cenę produktu! 

Opakowanie jest zwyczajne, ale trwałe. Zamieści się w każdej kosmetyczce! Rzekomo do cienia dodawany jest aplikator, którego ja nie otrzymałam, ale podejrzewam, że leżałby nieużywany, więc przymknę oko. 

Cena około 10 złotych/ 2.5 gramów

Golden Rose ICE CHIC - lakier do paznokci 

Czym wyróżnia się ten lakier spośród innych? Ice Chic to przede wszystkim świetna jakość w niskiej cenie! Prawda jest taka, że zawsze kupowałam lakier do paznokci na zasadzie: oooo jaki piękny kolor! i zupełnie nie zwracałam uwagi na firmę. Potem okazywało się, że kupiłam ósmą już piękną czerwień, ale żaden z lakierów nie trzyma się na paznokciach dłużej niż dwa dni... 

A potem usłyszałam o Ice Chic i na pierwszy ogień poszedł kolor nr 48 - od razu ostrzegam, że nie ma co sugerować się kolorem, który producent podaje na stronie internetowej pod danym numerem, bo niestety te kolory nie odpowiadają do końca temu, co zastaniemy w rzeczywistości. Wybrałam ciemny kolor bordo, idealny nie tylko na jesień, ale na każdą inną porę roku! Poza tym Golden Rose Ice Chic jest dostępny aż w 70 kolorach, więc nawet jeśli nie jesteście fanami ciemnych kolorów to znajdziecie wiele innych! 

Lakier ma naprawdę dobrą pigmentację, więc już jedna warstwa jest zadowalająca, dwie wyglądają doskonale. Plusem jest również wysoki połysk. A przede wszystkim trwałość - lakier spokojnie znosi mycie naczyń, wanny i inne domowe atrakcje, co w moim przypadku jest najważniejsze! A jeśli już na paznokciach widać, że pora na kolejne malowanie to lakier ściera się powoli, a nie odpryskuje!

Buteleczka zwyczajna, ale pędzelek - szeroki i wygodny, nie zostawia smug. A do tego lakier stosunkowo szybko schnie, ale i tak maluję paznokcie dopiero w nocy, kiedy Tadeusz śpi i mogę spokojnie posiedzieć...

Cena około 5 złotych/ 6 mililitrów.
A Wy znacie Golden Rose? Lubicie? Polecacie coś?

12 komentarzy:

  1. Zachecilas mnie do wypróbowania lakieru do paznokci! Lakier dla pań domu musi byc trwały :D / N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Kupiłam już kolejny, czerwony tym razem! <3

      Usuń
  2. Ja musze przyznac, ze uzywam tylko paru kosmetykow do makijazu. Choc juz od jakiegos czasu powtarzam sobie, ze przydaloby sie nauczyc malowac, ale jakos mnie to nie kreci. Lubie naturalne ekologiczne kosmetyki do pielegnacji i czasami pomaluje usta blyszczykiem czy wlasnie paznokcie, oczy maluje tylko na jakies wieksze wyjscie. Co do podanych kosmetykow to nie probowalam tej marki, ale podoba mi sie. Od zawsze bardzo lubie ciemne kolory. Nigdy nie podobaly mi sie pudrowe czy jaskrawe wiec ja w sumie jesienne kolory uzywam caly rok. Mam tylko pare lakierow ale wlasnie w takich ciemnych kolorach. Z checia zaopatrze sie w ten zaproponowany przez ciebie. a gdzie mozna dostac Golden Rose? w Rossmannie czy Hebe dostane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię jesienne kolory przez cały rok! Niestety ani w rossmanie ani hebe nie ma Golden Rose :( najczęściej w małych sklepikach z kosmetykami albo na wyspach w galeriach handlowych :)

      Usuń
  3. Ciemne kolory idealne na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki Golden Rose ogólnie spisują się bardzo dobrze :) ja również mam tę kredkę do ust i jestem z niej baaardzo zadowolona :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokupiłam konturówkę w podobnym kolorze i kredką trzyma się na ustach jeszcze lepiej!

      Usuń
  5. Jesiennej pogody nie lubię ale za to jesienne kolory lubię bardzo 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ciemne kolory, moze nie koniecznie ciemne lakiery ale reszta ciemne to zdecydowanie moj kolor, choc przyznaje ze z Golden Rose nie mam kompletnie nic... W sumie to nie wiem dlaczego... Jakos nie wyciagnelam jeszcze do niej reki i chyba czas to naprawic, bo napotkalam kilka perelek :) A kolor lakieru to zdecydowanie kolor mojej mamy nosilaby go chyba non stop az by sie skonczyl ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że opis lakieru robi wrażenie. Jeszcze nie spotkałam zwykłego, który utrzymałby się dłużej niż 2 dni ;)

    OdpowiedzUsuń

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...