wtorek, 27 października 2015

Rodzicielstwo z różnej perspektywy - cykl postów gościnnych

Macierzyństwo to temat rzeka, dla każdego oznacza co innego. Każdy ma swoją własną definicję. Jedne kobiety bez achów i ochów nie potrafią opowiedzieć o tym, jak to jest być matką. Dla nich dziecięce pieluchy zawsze pachną fiołkami, a nieprzespane noce to okazja do podziwiania księżycowego blasku. Inne muszą rzucić soczystą kur** by dać upust frustracji i wyrazić jak bardzo nienawidzą gdy klocek lego wbija im się w śródstopie. Matki są różne. Ile matek, tyle spojrzeń na macierzyństwo, tyle różnych perspektyw...

Grafika - Joanna Megger

Rodzicielstwo z różnej perspektywy  to cykl postów gościnnych, które zaczną ukazywać się na blogu już w listopadzie. W pierwszy czwartek miesiąca (tj. 05.11.2015) ukaże się mój post, choć wcale nie gościnny, to otworzy cały cykl. Następnie co czwartek możecie spodziewać się historii pisanej przez inną kobietę. Możecie spodziewać się innego niż moje spojrzenia na macierzyństwo.
A może wcale nie tak innego? To się okaże...




Kobiety - matki, które podzielą się z Wami swoimi historiami są w różnym wieku, mają różne pasje, urodziły dzieci na różnych etapach swojego życia i mają różne doświadczenia, w ich życiach zaszły różne zmiany i różnie postrzegają bycie mamami. Różnorodność to słowo klucz w tym cyklu, przekonacie się sami. Jednego jednak jestem pewna już teraz, chociaż tak jak Wy, nie przeczytałam jeszcze żadnego z postów, które wkrótce się tu ukażą. Jestem pewna, że wszystkie historie łączy wielka miłość do małych ludzi, miłość bez względu na wszystkie (nie)przyjemne doświadczenia, które zdobywamy jako matki.


Czekajcie cierpliwie, zapraszam!

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł z tym cyklem gościnnym! Jak chcesz, mogę napisać dla Ciebie tekst. To taki spontan, ale nie co dzień trafiam na kobietę, która nie dość, że dziennikarstwo i kryminały, to chciała jeszcze szóstkę dzieci! Całkiem jak ja. Trzeba to uczcić! :D
    Pozdrawiam!

    Marta (dla ułatwienia komunikacji dodam, że z bloga Dzieci, stwory i inne przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie! Trzeba to uczcić koniecznie, więc odezwę się prywatnie! :*

      Mam nadzieję, że cykl przypadnie czytelnikom do gustu!

      Usuń

Zobacz też:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...